• Pikku pääsiäisloma alkoi. 
  • Olimme tänään kutsuttuina pääsiäisbrunssille, koska pääsiäisenä emme ole paikalla. Vaikka onkin paastonaika vielä, totesin, että vieraanvaraisuudesta ei kieltäydytä, ja nautin herkullisista pöydän antimista. 
  • Tänään ei sada vettä. 
  • Kävelin tänään kirkosta kotiin, vaikka polvi onkin kipeä. Hyvin se sen kesti, mutta portaiden laskeutuminen sattuu ikävästi. 
  • Olen ollut kirkossa keskiviikkona, kiirastorstaina ja tänään pitkäperjantaina. Siitä on hyvä mieli. Tajuan, kuinka olen kaivannut erityisesti virsien veisuuta mutta myös yleisemmin hengellisiä eväitä.
  • Pieniä ituja seurakunnan toiminnan uusista tuulista on ilmassa. Tätä olen odottanut.
  • Eilen oli vanhempien asioista hoitoneuvottelu. Koska olen täällä kaukana, osallistuin videopuhelun välityksellä. Onnistui hyvin. Äiti oli vähän hämmentynyt minun ilmaantumisestani paikalle tietokoneen ruudulta.  
  • Saimme kertoa palvelutalon sairaanhoitajalle ja uudelle omahoitajalle, että olemme tyytyväisiä ja kiitollisia vanhempien hyvästä hoidosta.