Kas kun tuli tästä päivästä pitkä, siis töissä. Seitsemän oppituntia ja muut hommat päälle. Osa jäi tekemättä, kun voimat loppuivat. Huomenna on jaksettava tehdä loput huomisten hommien lisäksi.

Olen kiitollinen siitä, että jaksoin tehdä työt kohtuullisen hyvin.

Olen kiitollinen siitä, että sain heti kotiin tultuani syödä oivan päivällisen, kun eilisiä Armaani tekemiä ruokia jäi.

Olen kiitollinen siitä, että mahatauti ei tarttunut meihin. Kurjaa että se tarttui veljen perheeseen. 

Olen kiitollinen siitä, että särkylääke auttaa edes vähän tähän kaameaan kipuun ja särkyyn lavan alla.

Erityisen kiitollinen olen siitä, että kohta pääsen nukkumaan, vaikka se onkin kivuliasta. Heräsin tänäänkin pari tuntia liian aikaisin. 

Iloitsen rusakosta, joka juuri nauttii lintulaudan alla herkkuja. Mukavaa, että on kotieläin. Aika itsenäinen ja arka tosin. Eilen sillä oli meillä kaveri mukana. Toivottavasti se löytää rauhallisen yöpaikan. Meidän piha olisi suojaisa, mutta se raukka säikkyy kävelytietä kulkevia koiria.