• Ensimmäinen oikea lomapäivä, kun ei enää tarvinnut mennä työpaikalle.
  • Ennätin myäs lääkäriin. Tällaiset omat asiat on hoidettava lomien aikana, kun muulloin ei ehdi. Onneksi on erinomainen työterveyshuolto, joka on auki 24/7 ja jota voi kesälläkin käyttää. 
  • Apteekissa oli erittäin pätevä farmaseuttimies palvelemassa. Sain monta hyvää neuvoa ihan kysymättä ja kysymällä vielä lisää.
  • Ostin videokameran! Armaani etsi mallin netistä ja minä kävin ostamassa. En ole juurikaan kuvannut enkä edes tykkää elokuvien katselusta, mutta tarvitsen itselleni aineistoa opetellessani editointia, jota taas tarvitsen töissä, joten jospa vaikka oppisin. Innostavalta uusi aluevaltaus ainakin tuntuu.
  • Vanhemmillani on tänään hääpäivä. He eivät sitä  muistaneet, mutta minulla oli ilo muistuttaa ja onnitella. 58 vuotta sopuisasti ja rakastavasti yhdessä on hieno saavutus ja suuri lahja. Ja koska ilman heidän avioliittoaan ei olisi minuakaan, olen asiasta hyvin kiitollinen.
  • Kurkku tuli kipeäksi tänään, sillä vilustuin eilen ja kastuin sateessa tänään. Tunnollisena työntekijänä sairastan tietenkin lomilla, ettei tule poissaoloja... Olen kiitollinen siitä, ettei huomenna ole mitään sovittuja menoja, vaan voin ottaa rauhallisesti. Kunpa tauti menisi ohi säikähdyksellä ja pääsisin viikonloppuna mökille. 
  • Söin valkosipulinkynsiä, kun ne varmaan auttavat ja parantavat. Valkosipulista tulee aina minulle onnellinen olo. Läheisille ei välttämättä. :->