• Äidin kunto romahti viime sunnuntaina. Ei hän taida päästä enää sairaalasta pois. Olen kiitollinen hoidosta, mutta kritisoin kovia otteita ja ymmärtämättömyyttä sekavaa vanhusta kohtaan. Äiti luulee kivuliaiden hoitotoimien kohteena ollessaan, että hänet yritetään tappaa.
  • Annoin luvan, ettei äitiä enää siirrretä keskussairaalaan tutkimuksiin. Kivuliaita tutkimuksia näköjään kuitenkin tehdään eli ehkä ei ole vielä akuutti hätä kyseessä.
  • En päässyt viikonloppuna matkustamaan äidin luo olkapäärevähdykseni vuoksi. Olen kiitollinen siitä, että olkapään tilanne on hiukan rauhoittunut ja pystyn nukkumaan useamman tunnin kerrallaan - tosin vain yhdessä asennossa ja tyynyllä tuettuna. 
  • Olen voinut vähentää särkylääkkeiden määrää puoleen.
  • Tänään ja huomenna olen koulutuksessa. Olen iloinen, että pääsin sinne eikä koulutus jää kesken. Se on osoittautunut erittäin antoisaksi.
  • Kävelin tänään Helsingin ydinkeskustassa kauniissa, aurinkoisessa säässä. Upeat rakennukset Senaatintorin ympärillä ollivat parhaimmillaan. 
  • Kroppani luulee olevansa vanha, kun kaikenlaisia tauteja ja kremppoja ilmaantuu toinen toisensa perästä. Lääkkeitäkin saa nielaista aamuisin melkein kourallisen. Mieli on silti nuorekas ja innostunut!
  • Olen kiitollinen ystävistä, joiden puoleen voi kääntyä ja pyytää rukousapua, kun osuu vaikea asia eteen. 
  • Olen iloinen pikkupakkasesta tänään. Tuntuu paljon mukavammalta kuin vesisade tai yleinen harmaus.