• Olen kiitollinen rakkasta isästä, jonka elämä päättyi viikko sitten. Hän oli paras mahdollinen isä minulle!
  • Olen kiitollinen Jumalalle siitä, että isän lähtö oli näin hyvin ajoitettu. Minulla oli kaksi viikkoa lomaa jäljellä, joten saatoin olla isää saattamassa viimeisen vikon ajan ja sen jälkeen äitiä tukemassa ja asioita hoitamassa toisen viikon. Jos lähtö olisi tapahtunut tällä viikolla, olisimme olleet todella suurissa vaikeuksissa, kun kukaan lapsista ei olisi päässyt järjestelemään mitään.
  • Olen kiitollinen sitä, että tiedämme isän olevan nyt perillä. Evakkopoika on päässyt lopulliseen kotiin.
  • Olen kiitollinen siitä, että vanhempieni avioliitto oli niin onnellinen. Suru on suuri, äidille lähes musertava, mutta muistot ovat onnellisia eikä mitään jäänyt selvittämättä.
  • Olen kiitollinen siitä, että äiti ja isä pääsivät viimeisiksi yhteisiksi kuukausikseen taas yhteen, saivat nukkua samassa huoneessa ja olla yhdessä viimeiseen hengenvetoon asti.
  • Olen kiitollinen hyvästä hoidosta palvelutalossa. Tiedän, että äidistäkin pidetään hyvää huolta.