• Isä pääsi sairaalasta kotiin! Näyttää siltä, että hän vielä kotihoidon turvin siellä pärjäileekin. Mahtavaa.
  • Olin viikonloppuna käymässä vanhempien luona. Eräs vaikea asia saatiin käsiteltyä ja jollakin tavalla hallintaan. Koin, että rukous auttoi.
  • Flunssani parani pikavauhtia, mikä oli edellytys vierailulle, koska heikkokuntoiset vanhukset eivät kestä mitään viruksia.
  • Työpäiväkin sujui kohtuullisen hyvin. Kaksi ensimmäistä tuntia suorastaan loistavasti.
  • Kevätaurinko paistoi kirkkaasti vielä töistä lähtiessäni. Ihanaa, kun tulee valoisampaa.
  • Nukuin viime yönä tosi makeasti, kun edellinen yö jäi taas heikoksi vanhempien liikuskellessa läpi yön. 
  •  Matkat sujuivat mukavasti. Olen edelleen kiitollinen VR:n virkailijalle sarjalipun esittelystä - se on helpottanut matkustamistani huomattavasti ja hiukan halventanutkin. Nyt opin myös varaamaan paikkalipun kännykällä kätevämmin kuin aiemmin.
  • Viikonloppu oli virkistävä,kun ei ollut yhtään koepakettia korjattavana vaan sain olla töistä vapaana koko viikonlopun. Harvinaista!
  • Olen kiitollinen sitä, että olen saanut elää rauhan aikana koko elämäni. Monessa maailman kolkassa tilanne on aivan toinen ja minun ikäiseni ihmiset ovat joutuneet näkemään paljon hätää ja kurjuutta sotien ja konfliktien vuoksi. Kunpa tämä tilanne jatkuisi ja leviäisi muuallekin.