• Kihlajaisten vuosipäivä. Onnellinen olo...
  • Tapasin eilen rakkaan ystävän. Oli ihana jutella pitkään kaikesta.
  • Kävin hoitamassa vanhempien paperiasioita. Etenivät ainakin hiukan.
  • Vanhemmat voivat aika hyvin. Se on helpottavaa. 
  • Leivoin äsken pullaa. Tuli ainakin tuoksuja taloon.
  • Mukava sää. Pikkupakkasta. Sopii ulkoiluun, joskin aurinko jo laski.
  • Loma on ollut rentouttava. Kohta taas jaksaa töitäkin paiskia.
  • Meillä on Suomessa monet asiat vieläkin tosi hyvin, vaikka aina valitetaankin. Radiosta kuulin viime viikolla sellaisen lauseen, että tavallinen suomalainen esimerkiksi omistaa nyt paljon enemmän esineitä kuin valtakunnan rikkain sata vuotta sitten. Köyhyys ja rikkaus ovat aika suhteellisia käsiteitä. Riippuu paljolti siitä, mihin itseään vertaa. Minä olen tavattoman rikas, mutta en niinkään aineellisessa mielessä kuin siksi, että minulla on niin paljon hyviä ystäviä ja laaja suku. Olen osa jotakin suurempaa kokonaisuutta ja koen olevani hyväksytty tällaisenani. Ja parasta on tietysti oma Armaani... 
  • Valo on jo alkanut lisääntyä. Äidin mukaan sananlasku sanoo, että tapaninpäivänä päivä on kukonaskeleen pitempi, ja loppiaisena sen jo hullukin huomaa. Mitä kertoo minusta, että loppiaisaattona huomasin, kun asiasta minulle mainittiin... ;-)
  • Talven paras osa on edessä: hohtavat hanget ja auringon kimallus.