• Taas alkaa työ uuvuttaa, mutta olen kiitollinen siitä, että olen elossa ja voin kokea tunteita, uupumustakin.
  • Minulla on työpaikka, eikä se edes ole vaarassa, niin kuin monella muulla.
  • Joulunäytelmät alkavat sujua ja joulukirkko-ohjelmakin hahmottua. Aikaa valmisteluihin ja suunnitteluihin menee todella paljon. Tänään kolusin pukuvarastoa, mutta ei siellä oikein ollut mitään sopivaa. 
  • Olen saanut pidettyä tosi monet kokeet. Tarkistamatta on enää kahdeksan pinoa ja lisäksi kahden luokan aineet, ja niissä menee aina kauan. Kaikki pitäisi itsenäisyyspäivän aikana tarkistaa ja illalla ehtiä kylään.
  • Veljeni oli vanhempien luona tänään, ja sai hoidettua monta hommaa. Olen kiitollinen siitä, että voin jakaa vastuuta vanhemmista edes jonkin verran veljieni kanssa. Tosi rankkaa niillä, jotka ovat ainoita lapsia! 
  • Olin maksanut erään äidin laskun epähuomiossa kahteen kertaan. Laskuttajalta tuli ystävällinen kirje, jossa pyydettiin palautustilinumeroa. Hienoa, että tarkistivat ja reagoivat.
  • Tuli myös muistutus kolmesta maksamattomasta isän laskusta. En ollut alkuperäisiä laskuja edes saanut, joten en ollut voinut maksaakaan. Selvitin asiaa, ja kävi ilmi, että laskut oli lähetetty hoitokotiin, josta niitä ei ollut toimitettu eteenpäin. Alkaa olla aika monia laiminlyöntejä kyseisessä yksikössä!  
  • Lääkäri selvitteli puhelimessa influenssarokotusasiaani ja antoi luvan rokotukseen sillä rokotteella, jota itsekin ehdotin sairaanhoitajalle viikko sitten. Menen viikon päästä. Lääkäri rokottaa ja jään tunniksi tarkkailuun mahdoillisen allergisen reaktion varalta. Yleensä en ota influenssarokotuksia, mutta ajattelin nyt yrittää suojata heikkokuntoista isääni. 
  • Joulu ei ole vielä. Tarvitsen paljon aikaa vielä ennen kuin olen valmis.