• Olimme viikonlopun Hämeenlinnassa. Siellä satoi viime yönä lunta, ja maa oli aamulla valkoinen. Mahtavaa.
  • Keskiviikkona alkoi paastonaika. Olin tuhkamessussa. Se oli puhutteleva, ja olin iloinen, että menin, vaikka tulikin pitkän työpäivän jälkeen kova kiire.
  • Tänään kuulin kiinnostavan, persoonallisen saarnan Hämeenlinnan kirkossa. Pidän siitä, että saarna antaa ajattelemisen aihetta.
  • Kävelin kirkosta kotiin lumisateessa. Mukava kokemus pitkästä aikaa.
  • Jätin työt kotiin ja vietin vapaan viikonlopun. Tuntui hyvälle.
  • Vahingossa jäi padikin kotiin, joten olin puhelimen varassa. Huomaan, miten kiinni olen laitteissa minäkin, vaikka en pelaa enkä faceta. Päivän lehden luen, ja se vie paljon aikaa.
  • Tunnen taas kiitollisuutta siitä, että on tiskikone ja pyykkikone. Aikaa säästyy muuhun.
  • Olen pysynyt terveenä. Pikku nuha yritti tulla viime viikolla, mutta sekin talttui. Toivottavasti koronaviruskin pysyy poissa. On iso asia asua maassa, jossa terveydenhoito on hyvin järjestettyä ja kuuluu kaikille.
  • Uusi työviikko on taas alkamassa. Hyvillä mielin menen töihin. Hauska suunnitella, mitä seuraavaksi tehdään.