...alkoivat

Vaikea on vuoden vv:n jälkeen sopeutua kiireeseen ja hässäkkään, mutta pakkohan se on.
Monenlaista kiitollisuuden aihettakin on toki ilmentynyt.
Esimerkiksi seuraavaa:
  • Olen työkykyinen. Koskanhan ei voi tietää, kuinka kauan. 
  • Terveys on ok, vaikka kunto saisikin olla huomattavasti parempi.
  • Kollegat ja oppilaat muistivat minut vielä. Olen saanut paljon iloisia tervehdyksiä ja hymyjä.
  • Entisten oppilaiden moikkailut ilahduttavat.
  • Olen saanut kivoja tsemppiviestejä nykyisten oppilaiden vanhemmilta.
  • Mukavat kollegat saavat aikaan mukavan tunnelman. Tunnen kuuluvani joukkoon.
  • Olen selviytynyt jo neljän uuden oppilasryhmän ja neljän eri oppiaineen työvuoden aloituksesta. Jäljellä vielä muistaakseni kolme.
  • Uudet ryhmät vaikuttavat tosi mukavilta!
  • Sain hyviä uutisia tämänpäiväisistä tutkimuksista.
  •  Ihana kesäpäivä tänään, vaikka se pitikin viettää ilmastoiduissa sisätiloissa.
  • Löysin kadottamani pikkutavaran jo parin tunnin kuluttua.
  • Huomasin pläjähdyksestä, kun bussilippuni putosi bussin lattialle. Olisi muuten jäänyt sinne, kun jouduimme vaihtamaan bussia edellisen hajottua. 
  • Tunnen itseni aiempaa toimeliaammaksi, kun ennätän jokaisen tunnin aikana tehdä miljoonia asioita toisin kuin kotona ollessa.
  • Olen hengissä edelleen...