• Kaamos alkoi Utsjoella. Täällä etelässä lienee kylläkin pimeämpää, kun ei ole lunta. Jotenkin pidän pimeästä, ainakin siloin, kun olen turvassa ja lämpimässä.
  • Viikonloppu meni äidin vierellä. Hän hiipuu hiljalleen. Sanat katoavat. Hän ikävöi äidin ja isän luokse. Lauloin hänelle, mutta enää hän ei jaksa laulaa mukana. Olen onnellinen siitä, että olen voinut viikonloput viettää hänen luonaan. Toivottavasti tapaan hänet vielä ensi viikonloppunakin. Lähdöt ovat vaikeita, kun ei koskaan tiedä, oliko tapaaminen viimeinen.
  • Sain viime viikonloppuna korjattua neljät kokeet. Nyt odottavat taas kahdet, ja ainakin neljät ovat vielä tulossa. Pakko on pitää kokeita, koska jokaisen oppilaan osaamista ei ehdi tuntien aikana muuten havainnoida. On kyse myös sekä oppilaan että opettajan oikeusturvasta.
  • Olen kiitollinen siitäkin, että olen pysynyt terveenä kaikesta stressistä huolimatta. Toivottavasti vastakin.
  • Tänään ylitin itseni pyöräilemällä töihin 0-asteisessa säässä. Yleensä lopetan kylmyyden takia pyäräilyn jo paljon aiemmin, mutta tänään eivät bussit kulkeneet lakon takia. Hyvä kokemus. Sain myös hankkimani villakypärän ensi kertaa käyttöön, ja hyväksi havaitsin! 
  • Maanantait ja tiistait ovat lukujärjestyksessäni olleet lempipäiviäni. Tänäänkin oli oikein mukavaa. Huomenna alkaa uusi lukujärjestys. Saa nähdä, millaiseksi se käytännössä osoittautuu.  
  • Olen nukkunut viime aikoina hyvin - tosin lääkkeen avustuksella. Hyvä näin.Vielä kun ehtisi liikkua joskus.